Benim de oğlum bugün sünnet oldu 6. ayına yeni girdi pipisi çok şiş ve kızarık doktor normal dedi sizin bebeklerinizde de aynıymıydı? Bir de ağrı kesici için calpol önerdi çok huysuzlanırsa dolven ver dedi sizler kullandınız mı? kullandıysanız kaç gün kullandınız? ilk yıkamadan sonra Kantoran yağı sür her bez değişiminde de belden aşağı yıka dedi