Elosumunannesii bebeğim yeni doğduğu zamanda yanakları hep o şekildeydi. Doktorumuz sıcaktan olduğunu söylemişti. Çok fazla sarıp sarmalamaya gerek olmadığını ılık ayarda tutmamızı söyledi. Ayrıca 1 yaşa kadar bu tarz cilt problemlerinin olabileceğini söyledi. Bebeğim gerçektende sıcağı hiç sevmeyen bebek. Şuan 6 aylık. Ne zaman sıkıntıya girse nüks ediyor malesef. Şuan diş çıkarma döneminde yeniden çıktı. Belki sizin bebeğinizin de bu tarz durumlardan dolayı olmuş olabilir. Gaz sıkıntısı VS. Var ise… Fikir olsun size, nacizane öneri 🌸