1SDKG- Kızlar sorun başlıkta ikisini birden takip etmek istiyorum olmuyor sizde iki bebek ekleniyor mu
Nuray41 1SDKG- acaba ben bebeğim ekli ablasını ekleyecektim yaşı büyük diye mi eklemiyor ki iki yasinda
1SDKG- Benim küçüğü 5 ay büyüğü 2 yaş ama kaydetmiyor işte bende anlamadım hatta bu ikinci post bu konuyla alakalı ama olmadı yine