safis12 ben sesler duyuyordum sonra ilaç başladı dr 2 ay kullandım 1 yıl sonra tekrar başladı 1.5 sene kadar oyalandım gitmicem dedim bu sefer hastalık hastalığına dönüştü ilerledi yani ilaçlı tedavi gördüm doğum yaptım ve şuan yine aynıyım kızımın burnu tıkandı hastalanacak diye elim ayağım titriyor göğsüm ağrıyor ve saçma sapan yerlerim ağrıyor . Bu hastalık çok iller pis bişey