Gusa2 Mrb forumda gördüğüm kadarıyla çoğunun bebeği gece erken uyuyo benim bebeğim üç aylık ve akşam dokuzda onda uyuduğu çok nadir oluyo bunu nasıl düzene sokabilirim en verimli uyku saatlerini kaçırıyor çünkü
Gusa2 Sumeyyeozkaynak hala oturan bi düzeni yok maalesef ama önceki aylarına göre kıyasladığımda iyi çünkü ilk aylarda hiç yoktu resmen tek düzenli şeyi gece kaçta yatarsa yatsın altı yedi givi uyanıyor