Kızım 1 yaş 3 aylık acaba bu aylarda bı atak dönemi falan mı var yoksa TV izlediği için mi boyle anlamıyorum ama bağırarak ağlama hırçınlık gibi durumlark var. Sürekli açmıyorum ama en basitinden namaz kılarken açmak durumunda kalıyorum mecbur olmasam açmam ki ne kadar doğru bilmiyorum ama hala tuvalete bile benimle geliyor açmıyorum TV yı ama ayda yılda bir misafkr gelince falan gerek oluyoe ve garip bi hırçınlığı her şeye ağlaması var neden acaba