Cemregrgn İyi akşamlar anneler bebeğim 19 aylık B12 si fazla yüksek çıkıyor sizde de bu durumda olan var mı ben doktorun sorun yok demesine bir türlü ikna olamıyorum internette hep kötü yazar evet ama bunda hiç güzel bişey de yazmıyor
baykuskiz_ Cemregrgn kac mesela. Benim cocuklarin da yuksekti. Kizimin dustu. Ogluma daha baktirmadim ama yuksekligi doktorlar sorun etmedi. 1200 civari. Sorun olmasi icin cok cok ust rakam olmasi lazim dediler
Muhends_anne Cemregrgn İçiniz rahat olsun bütün doktorlar b12 fazlalığında sadece takip eder tabi belirli bir değere ulaşmazsa, sizde doktorunuzla birlikte takip edeceksiniz internette yazılan birçok şey abartı 🙈
baykuskiz_ Cemregrgn tamam bu degeri sorun olarak görmüyorlar kac doktora sordum hepsi ayni seyi dedi. Yine de iciniz rahat etsin istiyorsaniz sizde danisin
Cemregrgn D vitamini nasıl çıkmıştı bizim o da yüksek ve güneş de görmüyor nerdeyse zaten kış mevsiminden çıktık ne kadar gorebilirdi d vit de kullanmadık
Cemregrgn Dolores yok yediği şeylerin içinde sadece muzda varmış d vit onuda günde bir tane yiyor albende anlamadım hiç
ecosummm Benim ki bir yaşındayken aşırı düşüktü kızımın 120 falandı sonra takviye verdik 2000 lere çıktı şimdi hep 1100 arası gidip geliyor doktorumuz da sorun değil dedi
zeyyb ecosummm merhaba takviye alınca ne kadar sürede 2000 lere kadar çıktı acaba? Oğlumun değeri 300lerde idi bir ay takviye sprey kullandı bir ay sonunda 1600 olmuş. Bu değer çok yüksek başka bir şeyden mi kaynaklı diye tedirgin oluyor insan.
Ali2147 Cemregrgn mrb daha sonra tahlil yaptırdınız mı acaba benim oğlumda 22 aylık b12 si 1200 lerde prof bi pediatristle görüştüm normal dedi başka açıklama yapmadı ama benim de içim rahat değil siz nasıl bir yol izliyorsunuz
ecosummm zeyyb yok hiç endişe etmeyin benim kızımın hala 900 lerde mesela kullanmadığı halde gayet normal