Hediyeslla Kızlar kızım 3 ay 15 gunluk uzandigi zaman omuzlarından kendini zorlayarak kaldırmaya çalışıyor bugün salıncağa koymuştum baktım kendini öne doğru çekiyor oturmaya çalışıyor bunun için çok erken degilmi
Kubrashnn Hediyeslla maşallah diyelim öncelikle . Doğumdan itibaren gelişimi güzel olan önden ikerleyen bebekler olabilir bence normal benm bebeğimde öleydi bu aylarda olabilir yani
Pattiz Hediyeslla benim bebegimde oyle 2. Ayın sonlariydi ilk yapmaya başladığında hatta pusetinin tutma koluna oyuncak astım oyuncaga elini uzatmıyor oyuncağa doğru kalkmaya çalışıyor 😂
Hediyeslla Saafie öyle vala babasıyla bakıp gülüyoruz hoşumuza gidiyor aslında ama korktum Bi yandan çünkü kendini çok kasıyor
Hediyeslla Tombikdonerartikcokpahali genellikle oturmak için 4 veya 5 ay diyorlar böyle kendini zorlayinca şaşırdım ama tek değilmişim
Sess Hediyeslla yok yok öyle oturtmayın cok erken daha sadece kucağınızdayken hafif pozisyon yarım oturma kadar
Kubrashnn Hediyeslla aaa hayır onun için daha cok kucuk bize doktorumuz gelişimi gayet iyi artk ufak ufak oturtabılırsın desteklı olarak ama ıkı dakka fılan ve 4,5 aylık fılandı cok az oturtupdum oda kucagımdayken
Tombikdonerartikcokpahali Hediyeslla bizim doktorumuz bebek ne zaman kendini hazir hissederse o zaman yavas yavas destekli kucakta vs oturtmaya başlayabilirsiniz dedi. 3 aylıkken hafiften başladım 5 aylıkken çok iyi bir şekilde kendi başına oturabiliyordu. Etrafim da ki insanlar bebegin kemiği batar vs oturtma dediler ama dinlemedim. Şuan 19 aylik olduk 😂
Nergis42 Hediyeslla benim bebeğim daha 40 günlük ayaklarının üzerine basmaya çalışıyor yattığı zman degilde oturduğu zman daha çok rahat ediyo ağlaması kesiliyor
Hediyeslla Nergis42 bide o var tabi aynı mesele tüm gün ayağın üstünde dursa sesi çıkmaz uzandirdigimiz an hemen ağlar ahh bu bebisler
Hediyeslla Tombikdonerartikcokpahali doktor kontrolünde bizde basliycaz herhalde çünkü çok hevesli hafif oturur pozisyonda bile tam oturmak istiyor çünkü
Minel-inannesi Hediyeslla 5ay26gunden selamlar sizde de bi tez canli var ☺️ bu isin bi basamak sonrasi kucaktan inmemek olcak surekli etrafi gozlemek isticek, bebek arabasinda durmak istemicek, bi kanguru edinirseniz hayat sizin icin daha kolay hale gelebilir😉
sessizkuzucuk Hediyeslla Benim kızımda 3 ay olmadan başladı bu şekilde kalkma çabaları, sanırım biraz tez canlılar ☺️