sumeyyeee93 Merabalar 3ay 17 günlük kız bebeğim var kan değerlerinde kalsiyum yüksekliği görüldü tekrar kan istedi doktorumuz başına gelen var mı eğer gerçekten yüksekse nasıl bi tedavi görülüyor yardımcı olurmusunuz...
kivirciginannesi sumeyyeee93 bizim de yüksek çıktı, serum verdiler düşürücü vardı içinde sonra bir daha kontrole de çağırmadılar, kaç çıktı sizin
Prensess sumeyyeee93 bizimde 5 bucuk aylikken yuksek cikmisti 2gece hastanede kaldik serumdan ilac verdiler o ilac sayesnde idrardan atti 3 ayda bir 2 kere kontrole cagirdilar cok sukur daha hic yukselmedi
[silindi] sumeyyeee93 Kızımın 2 ay önce ki testlerine baktım bi sürü test yapılmıştı kalsiyum 11.1 çıkan sonuç bu testleri 2 doktor gördü ikiside herşeye normal deyip gönderdi. Şuan bunları okuyunca şok oldum.
Arzuayse [silindi] sumeyyeee93 kalsiyum bizimde 10.8 cikti ama doktor normal dedi kan tahliline suan sasirdim
kirpikuclari kivirciginannesi merhaba sizin değer kaç çıkmıltı birde bebiş ne kadarlıkken yapıldı kan tahlili
sumeyyeee93 Prensess Anladım inşallah hastanede yatırmazlar yaa bide oğlum var 5 yaşında okula gidiyor zaten daha önce kızım 39 günlükken 7 gün yatmıştık hastanede 😔
[silindi] Arzuayse 10.8 bazı laboratuvarlarda sınır olarak referans gösteriliyormuş belki ondan ses etmemiştir doktorunuz.
[silindi] Arzuayse İstanbul Cerrahpaşa Tıp Fakültesinin referansıydı 10.8. Başka bi hastanenin veya sağlık ocağının oranları değişebilir. Ama oranlar birbirine yakın olur aşağı yukarı. Başka bi ilde yaptırdım ordada referans 11 diyor mesela.
kirpikuclari Merhaba kızlar kızım 17günlük kan tahlilinde kalsiyum 11.35 çıkmış referans aralığı 9-11. doktorumuza mesaj attım notmal sonuçlarınız dedi
kirpikuclari sumeyyeee93 sumeyyeee93 bize doktor herhangi birşey söylemedi 😐Hatta sonuçları attım normal problem yok dedi