Arkadaşlar merhaba benim oğlum bugun 3 aylık oldu. Meme+mama şeklinde devam ediyoruz. 10-15 dk her iki göğüsü emzirdikten sonra 180 cc mama içiyor. 90-120-150-180 şeklinde arttırdık. Şimdi direk 150 cc yapıyoruz ama bitirdikten sonra yine ağlıyor. 180 cc içmeden uyumuyor. Bu kadar fazla içmesi normal mi? Benim sütümün doyuruculuğu mu yok? Bu durumu yaşayan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim…