zehraaktas 1 aydır evolvia rp2 kullanıyoruz ama kızım pek sevmiyo daha güzeli var mı bebeğinizin sevdiği falan ona göre yarın doktora söyleyip değiştiricez yoksa bundan devam edicez kontrole gitmeden sorayım dedim
belis_kayra_nehir zehraaktas biz similac alimentum kullaniyrduk igrenc birseydi benimki de sevmiyrdu bi hafta boyunca kucagimda sallaya sallaya alistrdm tadinkokusu igrencti sonunda alistrdim mecburiyetten
Meleklianne zehraaktas alerji mamaları malesef oyle bızde onu kullanıyıruz ben azcık pekmez eklıyorum
Zeyneppppduygu zehraaktas neocate alıyır kızım almazsa vanilya şurubu deneyim yada pekmez ama alerji mamalarının hemen hemen hepsi kötü
Woman35 Bizde ondan aldık benim bebeğimde pek sevmedi aromalı alerji mamaları oluyormuş meyveli hangisine alerjisi yoksa o meyve aromalı mamadan yazıyormuş doktor burda bi anne ve bi kadın söylemişti bana da randevumuzda bende sorucam eğer verirse alıcam
zehraaktas Woman35 tamam teşekkür ederim ☺️ yarın sorayım bakalım meyve alerjimiz yok da bakalım inşallah yazar size de ayrı teşekkür ederim sizden başka kimse de bakmadı posta
zehraaktas belis_kayra_nehir alerji mamaları hep kötü oluyor sanırım Bebelac ın var bi tanıdığımda rengi bembeyaz ama tadı evolviadan daha acı
zehraaktas Zeyneppppduygu Aptamil pregomi syneo yazdılar içine biraz pekmez damlatıp içirdim içti bakalım inşallah alışır vanilya şurubunu nerden alıyorsunuz siz