Merhabalaaarrr. Bebegin 3 aylık ve yatmadan 19-19.30 gibi mama iciyor (150 cc). Sonrasında saat 1.30-2 ye kadar mama vermiyorum. Guzelcede uyuyor. Doktora sordum bu konuyu istemiyorsa verme dedi ama 6 saati de geçirme dedi. Ama benim içim rahat etmiyor. Cok mu aç kalıyor acaba diye düşünüyorum. Bunu yaklaşık 1 haftadır böyle yapıyorum o yüzden kilo alımı hakkında birsey diyemeyeceğim. Gün içinde Nora 3-4 saate bi veriyorum. Gece böyle uzun aralıklı vermeyen varmi?