Kızlar oğlum5 aylık kilo alımı yavaşladığı için doktorumuz anne sütü +devam sütü önerdi bugün Aptamil mama aldım . Sizler anne sütünün yanı sıra mamayı günde kaç defa veriyorsunuz? Ve kaç mlm veriyorsunuz ? Ve Aptamil güzel kilo aldırıyor mu ? Gaz kabızlık yapıyor mu? Öneri ve deneyimleriniz için şimdiden teşekkür ederim 🤗