Yeni eve girdim çok şükür. Ama ev 2015 yapımı o yıldan beri hiç bir pimapenin kaplanan etiketini sökmemişler. Oturanda olmamış zaten. Ben silmeye çalıştım cif ve kireç çözücü ile olmadı pul pul dökülüyor güneş yakmış yaktıkça yapışmış ve kir bile işlemiş içine o dahi silinmiyor. Var mı acaba bir püf noktası