Benimde genel olarak bildiğim 38 dir riskli olan ama doktorum 37.6 da kızmıştı üç aylık daha çok küçük eziyet çektirmeye gerek yok 38i beklememelisin demişti çok üzülmüştüm o ana kadar da böyle birşey duymamıştım kızımda da duymamıştım (9 yaşında kızım) ateş çok önemli ılık duş aldırıp hemen doktoruna git derim dişse de doktor diş desin içiniz rahat etsin risk almayın.