Asyyaa Merhaba kızlar fikrinize ihtiyacım var yeğenlerim ikiz geliyor ☺️ nasıl beşik önerirsiniz ikiz bebekler için ? Kullananlar yorum yapabilir mi ?
Alka Asyyaa Ben şuanki aklım olsa Montessori alırdım yerle bir olanlardan. Oğlum 13. Aydan beri beşikte yatmak istemiyor ağlıyor. Yatağını attım yere orda yatıyor 🤦🏻♀️😂😂