Elifpera Kızlar selam buzluktaki sütleri naptınız? 3 ay mı süre 6 ay mı 2 doktor farklı söyledi kafam karıştı.. Bir de arkadaşım dedi ki 3.ay dolmadan buzlıktakileri tüket çöpe gitmesin, şuanki mevcut sütlerini sağ buzluğa at dedi sizce??
Show_must_go_on Elifpera no-frost buz dolabında 3-4 ay derin dondurucuda 6 ay ama çöpe gitmez benim öyle üzerinden geçen 2 poşet vardı banyo yaptırdım hemşire söylemişti çöp olmaz yani
cemreninannesi_ Elifpera merhaba. 3 ay derin dondurucu da kalabilir. Çok varsa çevrenizdeki çocuk esirgeme kurumlarına sorabilirsiniz ihtiyaç var mı diye. Ya da hastanelerin onkoloji bölümüne danışın kanser hastası insanlara çok faydalı. İhtiyaç oluyor. Çeşitli testlere sokuyorlar kabul edilir ise bağış yapabilirsiniz
Mercosey Elifpera -18 derecede 1 yıla kadar saklamak mümkün. Artık değişmiş. Siz yine de daha taze taze tüketin ama sütünüz bolsa atın saklayın ek gıda zamanı mamasına katarsınız. O sütle kek falan yaparsınız
Minigim38 Elifpera 5 aylik bebeğim taa 20 günlükken sagdigım sütü 3 gün önce verdim bebeğim icti tadı değişse icmezdi bisey olmadı
Mercosey Show_must_go_on ay evet nasıl kıyıp atıyorlar çöpe. hiç değilse banyo yaptır elini yüzünü yıka değil mi yani.
Show_must_go_on Cheryyyy Bebeği yıkadıktan sonra küveti boşalttım ılık su koydum içine onun içine de 1 poşet sütü çözdürüp koydum bebeği koydum içine elimle vücuduna alıp alıp döktüm yada maşrapa işe 10 dk falan içinde kaldı sonra çıkarıp kuruladım hem çok güzel nemlendiriyor hemde o zaman geçmek bilmeyen pişik vardı çok iyi geldi hemen geçti
Elifpera cemreninannesi_ merhaba inanın sordum baya da uğraştım fakat almıyorlar bulaşıcı hastalık vs vardır diye önlem amaçlı alamadıklarını söylediler
Mercosey Elifpera cemreninannesi_ dinen uygun değil. Sütünü içen her çocuk süt çocuğu olur ve öz çocuklarıyla kardeş olur nikahlanamaz süt kardeşler. Mazallah çok tehlikeli bir iş.
Show_must_go_on Mercosey tabi ki bebeğin cildine bile kadar faydası varki anne sütü çok değerli 1 damlası ziyan olsa ağlayasım geliyor
Minigim38 Elifpera banada öyle demişti ama bozulmadigi sürece içerebilirsin. 1 damlası bile çok faydalı
Show_must_go_on Elifpera haftada 1 bile yıkasanız o kadar güzel oluyor ki ben 2 defa yıkadım o şekilde pişik varsa geçiyor nemleniyor vücudu hava soğuk olduğu için çok iyi geliyor
Mercosey Elifpera kaç aylık bilmiyorum ama ek gıdaya geçtiyse çözdürüp mamalarına katabilirsiniz 6,5-7 aylık civarı pancake vs şeklinde yapıp verebilirsiniz. Bir de artık değişti -18de 6 ay 1 yıla kadar saklanabilir diyor doktorlar. İnstagramda Osman gönülal var ona bakabilirsiniz.