Didemipekkkkkkk Kızlar selam, 18 aylık bebeğimde 5 gündür akşamları başlayan öksürük var. Uyuduktan sonra şiddeti artıyor ve gece bir kaç kez kusuyor. Dr organik öksürük şurubu verdi ama hiç işe yaramadı. Lütfen önerilerinizi yazar mısınız🙏🏻
Show_must_go_on Didemipekkkkkkk 1 soğanı ikiye bölün sonra üstüne 1 kaşık bal koyup kavanoza koyun 3-4 saat beklesin sulanınca o balı ve suyu verin çok çabuk geçiriyor
edagul52 5 dış organık sarımsağı havanda ezin kavanoza alıp üzerini geçecek kadar organık Zeytınyagı ekleyin 3 saat dınlendırdıkten sonra ayağının altına masaj yaparak surun ve tek kat çorap gıydırın sabah akşam bunu yapın Rabbim şifa versin
Efy Benimde 10 aylık oğlum ve 4 yaşındaki kızım aynı durumda antibiyotiğe başladık oğlumda 14. Gün tam azaldı bitti diyorum akşam oluyor geri başlıyor ciğerleri temiz çok şükür ama gıcık yapıyor gibi.
Didemipekkkkkkk Efy bizim de ciğerlerde sorun yok antibiyotik vermedi dr öksürük şurubu ile 3 gün içerisinde geçer dedi ama maalesef
Babymm Efy evet ya bizimde öyle doktor astım belirtisi diyor koşunca öksürük bende de var bide olabilir çocukta d asitle