Ebruli101 Kızlar görünüş olarak bu ayakkabıyı beğeniyorum almak istiyorum kullananlar var mı nasıl rahat mı görünüşü güzel mi ?
Egeninannesi_11 Ebruli101 ben aldım çok güzel çok rahat tam numaranızı alın bence aynı renk aynı model hatta 10 gün önce aldım çok güzel duruyor ayakta
cemreninannesi_ Ebruli101 zevkler ve renkler tartışılmaz derler. Ben bayıldım bence çok güzel ve şık ❤️
Ebruli101 Halimea çekimde kaba durmuyor ama tabi çekim hilesi yapıyorlar kullananlardan fikir almak istedim o yüzden ☺️
Ebruli101 Egeninannesi_11 valla gidip gelip buna bakıyorum ama kararsızım ya 🤭 Var mı sizde duruşu fotoğrafı acaba
Halimea Ebruli101 annemde var annem seviyo rahat diye aldı , sadece görünüş olarak alt tabanı bana kalın geldi…
Ebruli101 cemreninannesi_ bilekte kumaş pantolonlarla giymek için istiyorum krem renk falan var ayağım da 38 aslında ama duruşunu rahatlığını falan merak ediyorum yaşadığım yerde denk gelmedim onun için internetten alacağım mecburen ☺️
cemreninannesi_ Ebruli101 kesinlikle bilekte pantolon mom kesim pantolon ve palazzo pantolon ile çok güzel duruyor. Kullanımı rahat ben rahat ediyorum en azından. Çevremde de şikayet eden duymadım denemeniz de fayda var ☺️
Eskibirtanidik Ebruli101 Ayakkabı güzel dalar çok zor kombin olan bir model maalesef ki. Bide ayak numaranıza bağlı ayağınız büyükse daha da büyük gösterebilir ayağınızı. Ama model güzel.
heymom__ Ebruli101 ay annem aldı bundan benimde radarımda şu anda.. bay rahat diyor hatta siyahını bulsaydı siyahta alacaktı ama numarası yokmuş 😬 her türlü pantolon/etekle de güzel durur ben alırsam şahsen kotlarla ve yazın eteklerle giymeyi düşünüyorum
Ebruli101 heymom__ bende bu renk seviyorum ya siyah ayakkabı sevmiyorum baktığım sayfadan daha önce ayakkabı almıştım rahattı uzun süre de kullanmıştım ama bu tip hiç almadım kullananlardan fikir almak istedim onun için
maysa-19 Ebruli101 hadi ya cokmus ama online heralde ondan şuan sezon indiriminde ben 100 TL buldum taba rengi malesef 36 numaraydi alamadim
oglumubeklerken Ebruli101 bu ayakkabilar çok iyi bende çok beğeniyorum ama benim ayaklarım büyük maalesef iyice kaba durur diye cesaret edemiyorum
Ebruli101 oglumubeklerken valla bende 38 giyiyorum 😁 nasıl duracak aşırı merak ediyorum 😄 keşke ayağında gör uygulaması olsaydı makyaj malzemelerinde yüzünde gör yapmışlardi ya öyle 😂😂