Alparslanim1 Herkese merhaba . Elimde 1 paket 42 adet 1 numara, 4 paket 2 numara 168 adet bez var almak isteyen ulaşabilir. Hipp 2 paket hiç acilmadi 1 numara var
Alparslanim1 Tubican12 maalesef o fiyata mama yok biliyorsunuz en fazla yapabileceğimiz 250 TL olur . Ama isterseniz elimde açılmış bir kutu var 2 hafta önce actim 2 ölçü kullandım sadece o da dolu yani onu 100 TL yapabilirim
FatmaKk @"Duygu1629 Duygu1629 meme mama gidiyoruz net birşey diyemem ama anne sütüne benzer mama şişirmiyor
Tubican12 Alparslanim1 Alparslanim1 yaptığınız çok ayıp gerçekten güvendim size aldım bunu yapmanıza ne gerekti bide dua ettim size şu mübarek ayda yapacağız şey ne kadar kötü Allah’a havale ettim sizi
Duygu1629 FatmaKk bende o şekilde gidiyorum hatta sütum var sağıp da mama karıştırıyor veriyorum ama hiç kilo almadı bu ay ne doğru emiyor ne doğru mama yiyor :(
FatmaKk Duygu1629 meme reddi için emzirme pozisyonları oluyor video izleyn benimki de 1.5 ay emmedi sağıp verdim sonunda başladı emmeye
Duygu1629 FatmaKk zayıf malesef erken doğumlu bebek zaten 3aylik bu ay kilo almadi niye almadı diye test filan yaptılar ama gece rahat emiyor gündüz zorla