Asena-mmm Merhaba hanımlar 6 aylik cins kedim var çok fazla tüy döküyor tüylerini kessem herhangi bir sorun olur mu acaba ? Çıkmamazlik olmaz değil mi ?
Cyerg Asena-mmm tüyleri mevsimsel dökülüyor olabilir, yada verdiğiniz mama kalitesinden dolayı ama kesmenizi pek tavsiye etmem
Sevoinci Asena-mmm Kedilerin tüyleri kesinlikle kesilmez hayvanın psikolojisini bozarsınız bir daha asla eskisi gibi olmaz
Ysgl26 Asena-mmm 6 ayda bir traş ettiriyoruz 11 yaşında bi sorun yaşamadık ilk gün biraz strese girip saklanıyolar sadece
Asena-mmm Cyerg mama olarak royal canin kitten kullanıyorum ama napmam gerekir hiç bir bilgim yok ilk kez hayvan sahiplendiğimiz için bilmiyoruz napicagimizi
AseLBebek26 Asena-mmm kaliteli mama kullanıyormussunuz benimde uzun tuylu bir kedim var bi iki senede bir tras ettiriyorum sorun yaşamadım bir veterinere danışın isterseniz sizinki daha küçük baya başka tavsiye verir
yelo Asena-mmm proplan benim kedim de tüy dökülmesini oldukça azalttı, birde kedi vitaminleri var o vitaminlerden her gün verirseniz baya işe yarıyor 😊
Cyerg Asena-mmm bilmiyorum belki o mama ona iyi değildir ama tek sebep o değil tabi mevsimsel de dökülür köpeklerin de öyle mesela. Tarak kullanın düzenli tarayın, ama bence tüy kestirme konusu doğru değil dediğim gibi
Ysgl26 AseLBebek26 amin inşallah ama bu sene artık eskisi gibi değil nefes alışı bile değişti hareketleri yavaşladı sürekli yatıyo😐
Ela2809 Asena-mmm Birman cins kedim var çok uzun tuleri var çok dökülüyor normal periyodik sakin kesmeyin yasak bu ara ne kadar kaliteli mama alsaniz yardim etmiyor sadece sürekli taramak gerekiyor az döker ve sağılık açısından