Efnan23-03 Kızlar 11 gün önce sezeryan oldum. 3 4 gündür idrar yolumdan kanlı sarı akıntı geliyor.İdrar yolu enfeksiyonu oldum sanırım.Başına gelen var mı ? Tek kullanımlık antibiyotik varmış onu içeceğim emziriyorum sıkıntı olur mu