asrinhatasi e-bebek dahauygun evet hipin eczane ve ebebek arasında küçükte 65 tl büyük gramda 110 tl fıyat farkı oynuyor aptamili düşünemiyorum bile 300 oynar herhalde 😁 bu arada civilde de malalar ebebek le fiyatı aynı Migros carfurda da 25-30 tl fark oynuyor ama aptamil hiçbiyerre yok baktım ebebege filanda komşum kullanıyordu aptamil i ben eczaneden alıyordum diyor