Orkidem Kızlar hani mamayı kullanıyorsunuz kaç günde bir kaka yapıyor bebekleriniz ben şuan sma kullanıyorum ama aptamile mi geçsem diye düşünüyorum bebeğim 2 aylık
AliyeAsel Orkidem aptamil bebeklerde genel olarak kabızlık yapıyor katı bir mama canım ben hipp combiotik kullanıyorum
Aydiles Orkidem ben çok mama denedim bebeğimin uzun süre kabızlık sorunu oldu, bayadır evolvia kullanıyorum hergün 1 yada 2 kere zorlanmadan kakasını yapıyor, kilo alımı normal, şişiren bir mama değil
EsraUlurak Orkidem aptamil oğlumda çok fazla gaz yaptı 4 Aydır hipp combiyotik kullanıyoruz çok memnunum hergünde kakasını yapıyor rahat bi şekilde kilosuda iyi 👍🏻
ikos58 Orkidem emzırıyorum gunde 3 kez 150cc mama verıyorum. Golden goat ve aptamıl conformıl karıstırıyorum kakasını her gun yapıyor
Deletedmom006 Orkidem aptamil mahvetti oglumu. 4 gundur ikinmaktan beter oldu. Hippe gectik. Bakalim ins iyi gelir. Henuz yapmadi ama😭
gokcekubra Deletedmom006 Bizimde kabızlık sorunumuz oluyor 16 gunluguz doktorumuz mamaya yarım çay kaşığı zeytinyagi karistirin oyle verin dedi her gun kaka yapiyor su an hipp kullaniyorduk evolvia ya gectik
Aydiles Deletedmom006 ilk zamanlar fitil yada lavman yapıyoduk kaç doktora gittik hep normal dediler en son tanıdık tavsiyesi üzerine bi doktora götürdük probiyotik ve duphalac şurup kullandık 1 aya yakın. Allaha şükür düzeldi sonra🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
HaticeAda Orkidem ben doğduğundan beri aptamil kullanıyorum çok memnunum. Kabızlık vs yaşamadık çok şükür öneririm. Bi deneyin
sedosunannesi Orkidem bende sma kullanıyorum günde iki kez mama veriyorum herhün kaka yapıyor 23 günlük kuzumm