Çok mama vermiyorsunuz bu arada korkmaya gerek yok zaten o yiyecegı kdr yiyordur 😌 bende sizin gibi düşünürdüm acaba cok mu yiyor acaba zararlı olur mu .. kusmuyorsa, kakası katı değilse hiç bişey olmaz ama dedıgım gibi 3 saatte bir verin .. ayrıca sadece mama ile beslendiği ıcın her mama sonrası 1 çay kaşığı su verin , mama anne sütü gibi su ihtiyacını karşılamıyor pek ve ilerleyen zamanlarda böbreklerde sıkıntı oluyor çevremde bizzat yaşayan var ben durumu bildiğim ıcın doktorum ile konuştum ver dedi .. sizde doktorunuzla konuşun su konusunu bu onemlı bir detay