Vahidem 2 buçuk ay oldu alali, Vestel markası aldım fiyatı uygun olduğu için biraz sesi faazla ( diğer markalar nasıl bu konuda Bilemiyorum) ama işlevinden çok memnunum. Elektiriktede bir 20 lira falan farketti alırken A++ olmasina dikkat edin, valla her marka aynı gorevi görüyor emin olun bütçeniz neye elveriyorsa ona göre alırsınız ama büyük kartarici.