Kuzeymiram Saç botoksu nasıl , nerde , işe yaradımı ve nekadara yaptirdiniz , kızlar bilgi verirmisiniz
starwomen Kuzeymiram ben ocakta yaptırdım. Saçlarım kıvırcık ve kabarık. Saçlarıma iyi geliyor. Yumuşak bir saçım var ama sonrasında daha da yumuşak oluyor, biraz daha kolay taranıyor. Ben Ankara’da yaptırmıştım sürekli gittiğim bir kuafördü o nedenle bana 150₺ ye yapıyordu ama şu anda fiyatı ne kadar bilmiyorum.