Zeh_ra yani 40ın içinde olmaktan ziyade, daha 22 günlük bebek, yabancı bir ev, çocuk gaz sancıları çekmeye başlamıştır ne biliyim belki beslenmesi uykusu vs sorundur, bi de tabi sizin akrabalariniz ama boşbogaz bir insan vardır lohusa lohusa canınızı sıkar vs. Sanırım ben olsam gitmezdim, ayıp olacak bir durum bence yok uygun bir dille ev sahibine anlatabilirsiniz, lohusayim malum bebek daha çok çok küçük bu seferlik maalesef katilamiycaz inşallah bir daha ki sefere geliriz gibi tatlı dille hallolur bence.