kızım 2.5 aylık iki gün önce bronşit dedi doktor ama 1 aydır öksürüyor. Yarım doz kortizon iğnesi yapıldı ve ondan sonra mıdır nedir huzursuz huysuz normalde çok sakin bir bebek ama bu iki gündür sürekli ağlıyor gaz sancısı mı var yoksa bronşitdan dolayı mı bilmiyorum yatırınca alıyor kucağıma alınca susuyor ve sürekli ayakta durmak istiyor kucağıma da alıştırmadım ama bu iki gündür neden böyle yapıyor olabilir? Memeye gelince yırtıyo kendini. Gazı mı var desem biogaia kullanmaya başladım gazlı bi bebek değildi 😢😓 başına gelen var mı kucağımda tutmaktan kollarım koptu. Pamukçukta var bayadır ne yaptıysam geçiremedim