Yarın iftar misafirim var. Tatlı olarak triliçe yapmayı planladım. Çarşamba bi misafirim daha var kuzenim yabancı değil sürekli görüştüğümüz birileri aslında. Ben herşeyi taze yaparım normalde ama bu tatlıyı bitiremeyiz ondan eminim. İki misafirimede triliçe vermeyi düşünüyorum. Çarşambaya kadar bişey olur mu triliçeye? Tarifi veren kişi 2-3 gün taze kalır diyo ama emin olamıyorum. Yarın sabahtan da yapabilirim .