Besin alerjisi mi bilmiyorum ama belirtileeri yazmak istedim. 3 buçuk aylık kızımın yüzünde sivilce topluluğu gibi küçük bir iz var. Hem sağ tarafında hem de sol.. banyo yaptırınca rengi soluk kalıyor ama iz olduğu belli ve kızım kaşıyınca geri kızarıyor. Bugün de kakasında beyaz iplik iplik şeyler gördüm. Sarı kakanın da içinde 1 tane mukuslu gibi bir yapı gördüm. 2 hafta sonra doktor kontrolü var. Bekleyim mi götüreyim mi ? Fotoğraf çekmek aklıma gelmedi 🙁Tanıdığımın başına gelmiş doktor krem ilaç falan vermemiş sadece yediklerine dikkat ediyor. (Kızım anne sütü+mama alarak büyüyor)Sizce ne yapmalıyım 🙄