adendr aman canım patavatsızları boşver benim kaynanam da sürekli millete bütün kiloyu kendine almış bebek küçücük doğdu diyip durdu. Benim göbeğim hamileyken zaten çok büyüktü, doğumdan sonra kendim de dalga geçiyordum ikizini unuttular herhalde diye 😅 6. aydan sonra mekik çektim, yürüyüş yaptım yavaş yavaş göbeğim normale döndü. Korse de kullanabilirsin hem dikişleri tutar daha rahat hareket edersin hem o görüntü seni rahatsız etmez. 40 gün sonra rahim eski büyüklüğüne geliyor, göbek de yürüyüşle falan geçer gider söylediklerinden utanır hepsi 🙈