Benim kızımda da vardı hatta her iki çocuğumda da oldu.Zeytinyağı sürdüm derisine pamukla beklettim ince taraklar var çok ince bit tarağı deniyor galiba p tarz öyle bir tarakla taradım zaten kabuk kabuk oluyor kalkmıştı hep bunu iki kez yaptım belki bitti komple