Kizlar 6 gündür diyetteyim . Akşamları 40 dk Leslie yapıyorum . İlk başlarda hiç bacaklarim da kaşık bolumlerin de ağrı olmazdi . Dünden beri çok ağrı oluyor neden olabilir ?
Benim bildiğim ilk başlarda alışık olmadımı vücut ya i başlarda ağrı yapar .
Bilginiz varmı? 🌸