Kızlar merhaba oğlum 4 aylık. Yaklaşık 1 buçuk ay kabızdı. Mamasını değiştirip hip aldık. Sonra tekrar aptamile geçtik. Bugün 8 kere kaka yaptı. Doktoru kaka tahlili yapacak yarın. Şuan yine yapıyor…çok sinirlerim bozulduysa Böyle birsey başınıza geldi mi bu kadar kaka yapması normal mi