Anne980 bende ilk ay sma aldım bebeğim kustu hep.sonra bebelac gold verdim sorun olmadı. 4.5 aylıkken mamasını evde unutmuştum bebelac gold bulamadım sma yı tekrar denedim kusmadı çok şükür. Yaklaşık 1.5 aydır kullanıyoruz ve güzel kilo aldı bebeğim çok şükür