O1Anne bende 5 ay 15 günlük iken Basladım ve 2 ay tadım yaptırdım hiç acele etmedim 12. Aya kdr anne sütü veya mama temel besin daha sonra ek gıda 1. Sırayı alıyor. Suan kızım 17 aylık.
Bence bebe biskuvine hiç gerek yok evde kendiniz yapın bence ben hiç vermedim mesela İçeriği temiz değil maalesef 🥺
Yogurt bende sürekli verdim veriyorum hatta.
Çorbalar yemekler pankekler vb seyler hazırlıyorum.