İyi akşamlar happy kids anneleri. 48 günlük bir oğlum var 10 günlükten beri gaz problemi yaşıyoruz her bebek gibi. Doktorumuz biogaia tavsiye etti kullandık ancak 2 haftada bitti ve küçücük bebeğimin vücuduna hemen ilaç soktuğum için pişman oldum 😔 Ayrıca gaz problemini geçirmiyor sadece rahat çıkarmasını sağlıyordu. 1 hafta gaz masajlarıyla zar zor çıkardık ilaç bittikten sonra. Daha sonra bir arkadaşımın tavsiyesiyle 1 bardak çay bardağına 1 çay kaşığı kimyon atıp sıcak suda 15-20 dk dinlendirip içtim. Açıkçası pek ümidim yoktu inanmamıştım ama 2 gündür kendisi gazını çok rahat çıkarabiliyor. Sizinle de paylaşayım deneyin istedim umarım etkili olur 😍