AegeansMom Benimkisi 2,5 ayliktan beri kendinuyuyor mamayla besleniyor hafif kundak.yapip emzigi verip hadi mama bitti emzik geldi uyuyalim diye derdim o donem.herseyi deniyordm.sonra kendi alisti bende hic mudahale etmedim hala kendi uyuyor sadexe uyurken emzik alir hemen atar yarin obur gun bu postunuz ayagi nasil birakabilirim olcak cunku daha agirlascak kucaginizda hafif kundakla emzirin oyle yatirin sizin sicakliginizi alip soguk yataga yatiyor cunku en azindan kundak biraz sarmis olur