Ne güzel ya bizde yarın tam 2 aylık olcaz gündüz hiç uyumuyor çok direniyor ağlıyor uykusuzluktan yine de uyumuyor zar zor 10-15 dk dalıyor sonra geri ağlayarak uyanıyor o kadar yoruldum ki artık sinirlerim altüst oldu herşeye bağırmak istiyorum tahammül seviyem yok denecek kadar az uyuduğu için şükredin bence 😔