Acemianne000 normalde emziren kadınların saçları dökülür diye duymuştum bebeğim 40 günlük oldu benim saçlarım dökülmesinin aksine iyice bebek saçlarım çıkmaya başladı küçük küçük arttı yani.normal mi bu durum yoksa daha sonraki aylarda mı dökülecek?
benkosarim Acemianne000 emzirme ile alakası yok doğum sonrası vücudumuzda demir eksikliği olduğu için saçlarınız dökülüyor bir dahiliyeye gidebilirsiniz Demir verebiliyor ya da onun yerine kestirip zamanla tekrar vitaminlerinizin yerine gelene kadar böyle ıspanak pekmez tarzı beslenin bayağı yaşadık biz de ben kestirdim ve d vitamini başladım daha da azaldı çok şükür
Acemianne000 benkosarim bende dökülme henüz olmadı işte. Doğumdan hemen sonra doktorum demir ilacı verdi hamileykendr kullanıyodum hiç ara vermedim yani demek o yüzden dökülmüyo hatta artıyo