Minnikkiz Kızlar nasıl alıştırdınız, siz nasıl alıştınız☺️ bakıcıya neler verdiniz? Eşya , ek gıda için malzeme vs
Aysen58 Minnikkiz ben bırakıyorum eşimin akrabası daha öncesi de görüşüyorduk o yüzden alışması zor olmadı. Ben oraya beşiğini bile kurdum. Verdiğimde 22 aylıktı. Kıyafet alt eşofman üst esorfman kazak zıbın 5-6 tane koydum. Her dk al ver olmasın diye.
Minnikkiz Aysen58 ay ben 10 aylıkken bırakmış olacağım🥹 biraz duygusalım bizimde tanıdık ama o kadar görüştüğümüz biri değildi, ek gıda olarak nasıl yapıyosun uz
Aysen58 Minnikkiz 22aylikti benim bebem emmedi mamayida yanlış hatırlamıyorsam 18. Ay gibi filan bırakmıştı. 22 aylık bebekken herşey yiyebiliyordu. Bakıcı ayarladı kendi yedirceklerini. Ama mesela ben aylık süt yumurta yoğurt ufak temel gıdaları da birakiyordum