G-Liva Kızlar iki gündür çocuğumun belinden küt sesi geliyor 2-3 kere oldu toplamda. Kalça çıkıklığı yoktu muayne ettirdim geçen ay ama ses korkuttu. Sizinkilerde de olmuş muydu?
Beybiiiiii G-Liva bı bilgim yok canım doktara götür istersen buradakiler bu başlığa bakmazlar illa aldatıldım diye post açılırsa bakarlar
G-Liva Beybiiiiii Valla bakan olmadı sağol cevap yazdığın için yinede. Kızım tontiş zıbını Küçük geldiği için kopçası pıt diye açılıyomuş onun sesiymiş 🙈 sonradn farkettim ama ödüm koptu yani 😅Diyorum çocuğun kemiği mi oynuyo çıkıyo
Beybiiiiii Beybiiiiii bı sorun olmadığına çok sevindim bende bı anne olarak çok üzüldüm çok şükür sorun yokmuş