Ucansupurge Beslenme şekli dikkatimi çekti. Siz tüm günü ne yese, ne yedirsem üzerine geçiriyorsunuz gibi yazmışsınız. Günde 2 defa dışarı çıkarıyormuşsunuz mesela bunları hiç yaşayamadım ben. Çıkarken çıkmamak için ağlama krizi 1 saat, eve girerken eve girmemek için ağlama krizi 1 saat geçiyordu 2 yaşındayken. Geri kalan zamanda ev işinizi nasıl yapıyorsunuz, ve her gün bu düzene alışan bebekle gezmeye veya uzak yerlere gidince nasıl ayarlıyorsunuz. Ben başaramadım heralde