Bellaesmer işte tam da bugün yaptığım işlem. Eti çıkardım çözüldü. Sonra düdüklüye koydum üstüne içme suyu ekledim yarım saat kırk dk fıslattım. Sonra etleri tek yemeklik şekilde buzdolabı poşetlerine böldüm. Suyu da kağıt karton bardaklara bölüştürüp hepsini buzluga attım. Yemek yapacağım zaman bi et suyu bi poşet et alıp yapıyorum .