aselipek https://imgyukle.com/i/b919ddfc-f92c-46af-a0e2-76134fa3ed05.EpHQOx Bugün aldığım e bebekten similac marka mamanın eski versiyonun üzerine yenisi yapıştırılmış. Her iki firmayıda aradım ve dava açacağım.
Alptugba aselipek Afedersiniz ama tutamicam kendimi dicem serefsizler o kadar para döküyoruz bu mamalara hadi onuda gectim bunu icin el kadar bebekler ya vicdansizlar bizde e bebekten alıyoruz mamalari güvenilir diye demek ki güvenilir deyilmis 😡
mikelenjelo35 aselipek kime güveneceğiz şaştım artık herşeyi 50 kere araştırmakta irdelemekten psikolojim bozuldu
aselipek Alptugba tabi ki değiller ben şimdi mağazaya gidiyorum orda ki bütün mamalara bakıcam nasıl bir açıklama yapıcaklar
Deletedmom136 Aa hiç similac kullanmadım ama diğer mamalarda mı bunu yapıyor acaba kaldırılıyoruz bebek söz konusuyken bile