ellerimtombik1 kimse istemez ama tvnin çocuğuna vereceği zararlar nedir biliyorsunuz. yarın bir gün herkes evine yuvasına çekildiğinde bu sorunlarla siz uğraşacaksınız. herkesin kardeşi kıymetlidir biriciktir bir abla olarak söylüyorum ben kardeşimin gözünden akan bir damla yaşa kıyamam. ama bu çocuğunuzla ilgili bir durum. o size emanet onları korumakla iyi yetiştirmekle mükellefiz. nasıl ki yarın bir gün, şiddetten, kazalardan, kötü arkadaşlardan, zararlı maddelerden koruyacaksak şu an da korumalıyız. hani burada deseydiniz gün içinde huysuzlandığında açıyor kısa bir süre benim. çocuğumda maruz kalıyor böyle bir yorum yapmazdım ama bütün gün televizyon açıksa bebeğiniz dil ve bilişsel gelişiminin en yoğun olduğu bu zamanlarda sabahtan akşama tv ye maruz kalıyorsa bunu engellemeniz gerekir. ablam üzülmesin derken yarın öbür gün siz üzülebilirsiniz. yorumumda inanın bir art niyet kötü niyet yok.