MaKBiLe__KrAL_35 normal market boyası değil, koyu renk saça tutmaz , ya platin ya sarı olması lazım en kötü joyu sarı olması lazım , evde yapmak istersen Jean colors, manic panic , yada neva colorsn pompalı boyası vardı istersen görsel atabilirim ben kullandım bu yazdıklarımı çok memnun kaldım, kuafordede yaptırmıştım çilek rengi diye geçiyor sanırsam 🍓