Papatya5801 2 hafta öncesine kadar çok kötüydü. Eskiden sabaha karşı 3-4-5 gibi uyanır, 1,5 saat uyumazdı. Uyku eğitimi almıyorum ama okuduğum kitaplara yazılara göre hareket etmeye çalışıyorum. 2-2,5 saatte bir 3 uyku yapıyor, toplamda 3-3,5 saat uyuyor. Eskiden 30-35 dakikada uyanırdı. Şimdi hareket ettiği an tekrar kucakta veya yanıma yatırarak piş piş yapıyorum. Zaten yanında yatarsam kesin uzun uyuyor. İlk uyku bazen beraber evde, ikinci çoğunlukla dışarıda pusette, üçüncü uyku da 30-40 dk beşiğinde oluyor. Son uykusu 17:00 gibi bitiyor. Günler uzadığı için yarım saat ileri kaydırdık. 20:30 da duş, mama. klasik müzik rutinimizle beraber yatmaya hazırlıyoruz. 21 de uyuyor. Gece 1 gibi söyleniyor bir artık mama vermiyorum ve ses çıkarmıyorum, tekrar uyuyor. 3 te mama için uyanıyor, 120-150 ml mama veriyorum. Aslında zamanla azaltarak bunu da kesmeyi düşünüyorum. Sabah 6 da uyanıyor, hemen yanıma alıyorum tekrar 7-7:30 a kadar uyuyor. Saatlere ve rutine sadık kalınca toparlandı bayağı. Mamayı bir kereye düşürebildik çok şükür🙏🏻 Biraz uzun yazmaya çalıştım. İşinize yarar umarım😇