Busra4598 Bebeğim 6 aylık ben de hala bunu kullanıyorum çok rahat ve bu kadar büyük göğüsleri anca bu toparlıyor😅 Büyük beden sütyen almayı düşündüm ama internetten cesaret edemedim. Bir de hafif yukarı kalksa bu sefer öne gidecek büyük olduğu için diye, o yüzden bu yarım atletlerde kalıverdim..